روح الله نجابت در ادامه به لایحه بودجه سال آینده پرداخت و عنوان کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ بسیار عجیب بسته شده و مجلس باید این لایحه را از آب دربیاورد که این اتفاق آبرویی برای نمایندگان خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: روح‌الله نجابت درجمع اعضای جامعه اسلامی مهندسین استان فارس با اشاره به گذشت هشت ماه از شروع فعالیت مجلس یازدهم اظهار داشت: درحالی‌که ۲۲۰ نفر از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطح کشور راهی بهارستان شده اند اما آنچنان که باید و شاید اتحاد و یکپارچگی در میان نمایندگان وجود نداشته که یکی از علل آن ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است.

وی پیرامون مهمترین اقدامات صورت گرفته طی عمر مجلس یازدهم تصریح کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ‌ها، طرحی جدی و موثر در سطح کلان کشور می باشد. طرح تامین کالاهای اساسی علیرغم اینکه دولت به خوبی آن را اجرا نکرد اما حرکتی در بدنه قوه مجریه صورت گرفت.

روح الله نجابت در ادامه به لایحه بودجه سال آینده پرداخت و عنوان کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ بسیار عجیب بسته شده و مجلس باید این لایحه را از آب دربیاورد که این اتفاق آبرویی برای نمایندگان خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جلسات خوب و منظمی را در مجمع نمایندگان استان و شیراز داریم و همه همدل و همراه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر لزوم وحدت بیان کرد: در خصوص وحدت باید این نکته را مدنظر داشت که وحدتی مطلوب است که معطوف به توسعه و پیشرفت استان باشد و صرف اینکه غالب نمایندگان نظر خاصی داشته باشند، لزوم بر پذیرش آن از سوی سایرین نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنده هیچگاه بر طبل اختلاف نخواهم کوبید و ضمن احترام به همه نمایندگان محترم، تدبیر و اندیشه خود را خواهم داشت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس پیرامون انتخابات سال آینده عنوان کرد: مهم نیست چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۱۴۰۰ انتخاب می شوند و تنها اهمیت دارد که این افراد وفادار به انقلاب بوده و سخنان رهبر معظم برای آنان فصل الخطاب باشد.

وظیفه ما داغ نگه داشتن تب عدم مذاکره در جامعه

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان فارس نیز درجمع اعضای این تشکل اظهار داشت: در طول عمر انقلاب اسلامی همه متوجه شدند که سنت ها و احکام الهی به ظهور رسیده، هیمنه بزرگ آمریکا در دنیا شکسته شده که این اتفاق به سادگی و به راحتی انجام نگرفته و اردوگاهی از مستضعفان پشت قضیه بوده اند.

به گفته وی جبهه مقاومت اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب و مهمترین هدیه ما به همه آزادیخواهان دنیا می باشد و تصریح کرد: بزرگترین دستاورد دولت اصلاحاتی حسن روحانی، روشن شدن ماهیت استکباری آمریکا بوده است.

محمدرضا مشفقیان با بیان اینکه انقلاب ما در اوج اقتدار است و باید این اقتدار حفظ گردد، متذکر شد: همچنان دوستان درتلاش برای باز نگاه داشتن درهای مذاکره بوده و درخواست هایی که از سوی دولت به جهان صادر می شود، جز ذلت و خواری مفهوم دیگری ندارد و ما وظیفه داریم تب عدم مذاکره در جامعه را داغ نگه داریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال آینده با مشارکت بالای مردم، دولت مطلوب جوان و انقلابی تشکیل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار