علیزاده در ادامه با اشاره به نبود هماهنگی بین برخی دستگاه‌های اداری در اجرای دستورالعمل‌ها، گفت: ایراد اساسی که در دوایر مختلف اداری دیده می‌شود، تفکرات جزیره‌ایست.
کد خبر: ۹۳۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محسن علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله مصباح و فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به واسطه تلاش در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی، علیزاده گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان سپیدان برای مقابله و مدیریت ویروس کرونا در شهرستان شرایط بسیار سختی را متحمل شده و مدافعان سلامت فداکارانه تلاش کردند و فعالیت‌های آنان نمونه بارز ایثار و جان بازی‌هاشان نمونه بارز شهادت است.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس گفت: تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات کارکنان بخش‌های بهداشت و درمان با هدف جبران بخش اندکی از ایثار و فداکاری آنان خواهم کرد و امیدوارم مردم هم در این مسیر با رعایت دستورالعمل‌ها، پاسخگوی از خودگذشتگی مدافعان سلامت باشند.

علیزاده در ادامه با اشاره به نبود هماهنگی بین برخی دستگاه‌های اداری در اجرای دستورالعمل‌ها، گفت: ایراد اساسی که در دوایر مختلف اداری دیده می‌شود، تفکرات جزیره‌ایست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای اجرای قوانین و رفع مشکلات و عبور از تنگناها باید دستگاه‌های مختلف را مانند زنجیری به هم متصل دانست که اگر اتصال آنها به درستی ایجاد نشود، موجب نارضایتی می‌شود.

علیزاده گفت: توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان سپیدان در حوزه گردشگری و احداث پژوهشکده گردشگری یک ضرورت است و برای دستیابی به این مهم باید دستگاه‌های مختلف تعامل حداکثری داشته و زمینه را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار