فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۷۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های لامرد و سپیدان، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان لامرد در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو پارس مظنون شده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۶۶۰ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در سپیدان

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یکدستگاه پراید مظنون می‌شوند.

حبیبی گفت: راننده خوردو علیرغم دستور ایست پلیس، متواری می‌شود اما پس از طی مسافتی و تعقیب و گریز، خودرو توسط ماموران متوقف و از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

انتهای پیام

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار