مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات مرتبط با کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مصیب امیری گفت: پرداخت تسهیلات به فعالان و شاغلان درحوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و کسب وکار‌های مرتبط با این بخش‌ها که از بیماری کرونا دچار آسیب شده اند تا پایان دی‌ماه ۹۹ درسامانه کارا تمدید شده است.

او افزود: بهره برداران و فعالان تاسیسات گردشگری و صنایع دستی می‌توانند جهت ثبت نام برای دریافت تهسیلات به سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده ودرخواست خود را ثبت کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری از ابتدای آذرماه تاکنون ۲۹۸ متقاضی ثبت نام و درمرحله پرداخت هستند و همچنین در حوزه صنایع دستی نیز به ۲۴۷ متقاضی تسهیلات اعطاء شده و برای ۳۳۲ متقاضی در دست اقدام است.

متقاضیان درصورت نیاز بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۲۷۴۰۱۱ داخلی ۲۱۳ تماس حاصل کنند یا به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس به آدرس شیراز بلوار مدرس، روبروی فضیلت مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار