حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تولید واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی و بحث واردات آنها فرمودند: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 08 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ایشان ادامه دادند: اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح در کشور خودشان به بار نمی‌آمد. من واقعاً به این‌ها اعتماد هم ندارم. گاهی می‌خواهد واکسن را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. به فرانسه هم خوشبین نیستیم، چون سابقه خون‌های آلوده را دارند. امّا اگر از جایی دیگر که مطمئن باشد بخواهد وارد کنند اشکالی ندارد.
 
ایشان با اشاره به رعایت اصول بهداشتی ادامه دادند: مراقبت‌های کرونایی باید رعایت شود. مقداری تلفات کم شده که این هم زیاد است. مردم خیال نکنند دیگر تمام شد. مسئولین هم وظایف خودشان را دنبال کنند و نکته چهارم در باب کرونا اینکه برخی از افراد تجربه‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌اند. دارویی درست کرده‌اند و جایی امتحان کرده‌اند و تصدیق شده که موثر است. با این‌ها مخالفت نشود. نه اینکه هر ادعایی را قبول کنند، امّا همان کار‌هایی که تأیید شده را حمایت کنند.
 
ایشان در پایان سخنانشان فرمودند: حرف پایانی به مردم عزیز اینکه روز گذشته ملت ایران در سایه اتحاد و عزم راسخ و در سایه دین‌داری و حضور بهنگام و در سایه مجاهدت توانست این انقلاب عظیم را انجام دهد و این کار بزرگ که مسیر تاریخ بشر را عوض کرد انجام داد. امروز همان ملت با همان توانایی‌ها و با تجربه‌های بیشتر با امکانات چندین برابر حضور دارد و می‌تواند بر همه موانع فائق آید. هم در مسائل تولید و هم ارزش پول و هم مسائل فرهنگی و سیاسی و نظامی این ملت می‌تواند موفق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار