امام جمعه مرودشت کمبود آب در برخی روستاها و نقاط را زنگ خطری برای فصل تابستان قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: متولیان ذیربط در زمینه آبرسانی و پروژه آب رسانی به شرق شهرستان در مدت باقی مانده تا فصل تابستان که مصرف آب زیاد می باشد تلاش ویژه ای به کار بسته تا این روند تسریع شده و مشکل اساسی آب در این مناطق برای سال ها حل شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام مهدی آقائی در خطبه های این هفته خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه بیان داشت: از مردم ایران اسلامی به‌ خاطر حرکت حماسه‌ گونه‌ای که در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌ وجود آوردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: این حرکات روح تازه‌ای به کالبد کشور دمید.

آقائی اظهار داشت: برخی با دادن امید های واهی و کاذب در داخل و خارج موجی را ایجاد کردند که چنانچه بایدن رئیس جمهور آمریکا بیاید فلان می شود، این در حالی است که برگشت آمریکا به برجام و مذاکرات موضوعیتی نداشته و تنها در صورتی که تحریم های ظالمانه آنان برداشته شود جای بازگشت ایران به مذاکرات باقی می ماند.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به موضوع فیلم اخیر دنیای استکبار به نام بانوی بهشت پرداخت و افزود: توطئه جدید استکبار با هدف ایجاد تفرقه میان امت اسلام با ساختن فیلمی به نام بانوی بهشت با هدف پرداختن به موضوعات صدر اسلام و زندگی بانوی اسلام با اعتبار و هزینه هالیود شروع شده است که چنانچه هر کس از مذهب تشیع این فیلم را ببیند با توجه به محتویات آن بدبینی را نسبت به دین اسلام در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به قیام ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ مردم قم علیه رژیم ستم شاهی پرداخت و افزود: ۱۹ دی ماه به عنوان یکی از نقاط اوج و عطف ملت ایران اسلامی در تاریخ می باشد و اولین تبری بود که به دست ملت بزرگ ایران بر پیکره رژیم پهلوی وارد گردید و یک حادثه هیجانی نبود و باید یاد و خاطره شهدای ۱۹ دی ماه همواره زنده نگه داشته شود.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به مشکل آبرسانی به برخی از نقاط شهرستان اشاره نمود و افزود: اکنون در فصل زمستان بر اساس آمارها باید مصرف آب در کمترین حد خود باشد ولی متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی از مردم و نبود زیرساختارهای لازم در برخی نقاط یک عده از مردم در برخی نقاط و روستاها با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

وی کمبود آب در برخی روستاها و نقاط را زنگ خطری برای فصل تابستان قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: متولیان ذیربط در زمینه آبرسانی و پروژه آب رسانی به شرق شهرستان در مدت باقی مانده تا فصل تابستان که مصرف آب زیاد می باشد تلاش ویژه ای به کار بسته تا این روند تسریع شده و مشکل اساسی آب در این مناطق برای سال ها حل شود.

وی در پایان از کادر درمان و پزشکی شهرستان و زحمت کشان عرصه سلامت و ستاد کرونا تشکر و قدردانی نمود و گفت: به لطف خداوند منان و تلاش های شبانه روزی مدافعان عرصه سلامت وضعیت مطلوبی نسبت به گذشته در خصوص شرایط کرونایی در سطح شهرستان حاکم می باشد ولی نباید از این موضوع غافل شویم که چنانچه خدای نکرده پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم هر لحظه امکان مواجه شدن با موج سوم کرونا را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار