شهدای قشقایی برای کسب امتیاز از استقلال خوزستان، مصافی دشوار پیش رو دارد.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۲ دی ماه تیم شهدای قشقایی که یکی از تیم‌های ناکام رقابت‌های امسال از جهت کسب امتیاز است باید در مسابقه‌ای حساس مقابل تیم صدرنشین استقلال خوزستان صف آرایی کند.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان هفته هشتم، استقلال خوزستان با پنج برد، یک تساوی، ۲ شکست و ۱۶ امتیاز در صدر قرار گرفته و شهدای قشقایی شیراز با یک برد، ۲ مساوی، ۴ شکست و ۴ امتیاز، جایگاه نه چندان مطلوب پانزدهمی را در اختیار دارد.

شهدای قشقایی در هفته هشتم مقابل میهمانش مس کرمان با تساوی یک-یک متوقف شد و استقلال خوزستان هم با گل مسعود اسدی، میزبانش پارس جنوبی جم را شکست داد.

نماینده فارس پس از برد هفته نخست مقابل ملوان بندرانزلی دیگر رنگ پیروزی را ندیده و این موضوع نارضایتی طرفداران این تیم پرطرفدار شیرازی را در پی داشته است.

در طرف مقابل استقلال خوزستان که به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های مدعی این فصل از مسابقات بشمار می‌رود دوست ندارد ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل قشقایی را به راحتی از دست بدهد و صدر جدول را به تیم دیگری واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار