گرامیداشت قیام ۱۹ دی مردم قم، گرامیداشت رحلت آیت الله مصباح یزدی و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم از مهمترین محور‌های خطبه‌های نماز جمعه در نقاط مختلف استان فارس بود
کد خبر: ۹۳۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان با گرامیداشت قیام ۱۹ دی مردم قم گفت: قیام ۱۹ دی سیلی محکمی بر رژیم ستم شاهی و پایه گذار انقلاب بزرگ مردم ایران بود.


********************************************************************
حجت الاسلام سمتی امام جمعه شهر نوبندگان نیز گفت: قیام ۱۹ دی یاداور یک حرکت بجا و صحیح ملت بیدار بود که سرنوشت ملت ما را تغییر داد و ضربه محکمی به رژیم پوسیده شاهنشاهی وارد کرد.


********************************************************************
حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا هم قیام خونین ۱۹ دی را آغاز بیداری ملت ایران در برابر ظلم دانست و بر ضرورت مطالعه و تحلیل ابعاد آن تاکید کرد.


*********************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد نیز گفت: قیام ۱۹ دی ۵۶ مردم قم مبداء شروع انقلاب اسلامی بود که منجر به پیروزی ملت بزرگ ایران شد.


****************************************************************
حجت الاسلام طالبی امام جمعه اقلید با گرامیداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، گفت:این فیلسوف تربیت یافته اسلام ناب محمدی بودند و به همین علت به قله رفیع عزت و عظمت رسیدند.


**************************************************************************
حجت الاسلام حاجی پور امام جمعه صفاشهرهم گفت: آیت الله مصباح یزدی سردار نبرد‌های ایدئولوژیک بود و در پاسداری از کیان اندیشه‌های ناب و معارف اسلامی بار‌ها مورد هدف تیر‌های زهر آلود منافقین و دشمنان خارجی قرار گرفت.


********************************************************************************
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان نیز گفت: آیت الله مصباح یزدی یکی از عالمان بزرگوار و با تقوا یی بود که عمر با برکت خود را در راه گسترش معارف دین اسلام و حمایت از نهضت بزرگ امام خمینی (((ره)) گذراندند.


**************************************************
حجت الاسلام فرهادی امام جمعه سیدان نیز گفت: آیت الله مصباح یزدی با تلاش و مجاهدت خالصانه و انقلابی در راه اعتلای اسلام خدمات ارزنده‌ای انجام دادند.


***********************************************************
حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند گفت: اتفاقات اخیر در آمریکا نشانه بارز نمایان شدن افول آمریکاست.


******************************************************************
حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه کامفیروز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.


**************************************
حجت الاسلام دولت پناه امام جمعه موقت سده، توجه جدی به وضعیت اقتصادی مردم را از اهم واجبات دانست و تاکید کرد مسوولان با همکاری مردم به یاری اقشار کم درآمد بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار