ارجمند گفت: با افزوده شدن ۲۱ بیمار به شمار کرونایی های جهرم و خفر، شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدا تا کنون به ۱۲ هزار و پنج نفر رسید.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل زا شبستان: «سید مجید ارجمند» به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم تا روز جمعه ۱۹ دی اشاره کرد و گفت: روز گذشته ۲۱ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۱۲ هزار و پنج نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۱۸ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۱۴ نفر در بخش عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو، بستری بوده و روند درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند به اضافه شدن بیماران جدید در بخش کرونا این بیمارستان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد هشت بیمار جدید در بیمارستان پیمانیه پذیرش شدند.

 

وی همچنین به شمار بیماران بهبود یافته از کرونا که از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از ۱۲ هزار بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۲ بیمار تا کنون بهبود یافته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز که ۱۵۳ نفر هستند تحت نظر پزشکان در منزل مشغول به سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

وی با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵ هزار و ۵۵۴ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از نیمی از آن مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار فوتی های کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۷۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار