عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با پیشنهاد ثبت نام ۷میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در کل کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: ابراهیم عزیزی یکشنبه ۲۱ دی با بیان اینکه سهام عدالت حق تمام هم‌وطنان است، افزود: حدود ۷میلیون نفر در کل کشور از ثبت نام سهام عدالت جا مانده اند و سزاوار است که ما به این افراد نیز توجه کرده و حق آنها را ادا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عزیزی خاطرنشان کرد که پس از موافقت کمیسیون تلفیق، پیشنهاد ثبت نام جا ماندگان از سهام عدالت، باید در صحن علنی مجلس مطرح و در معرض رای کل نمایندگان مجلس قرار گیرد تا به تصویب نهایی برسد.

او همچنین گفت: شکل گیری سهام عدالت در راستای توزیع عادلانه ثروت میان مردم انجام شد، لذا کسانی که به هر دلیل از ثبت نام جا مانده‌اند، باید این حق برایشان محفوظ باشد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در خصوص احتمال تصویب نهایی پیشنهاد مذکور توسط مجلس گفت: با شناختی که از فضای حاکم بر مجلس و رویکرد مردمی نمایندگان داریم، به نظر می‌رسد مشکلی برای تصویب نهایی کلیات این طرح نداشته باشیم.

او افزود: تنها ممکن است نمایندگان در خصوص جزئیات پیشنهاد و نحوه ثبت نام متقاضیان و واگذاری سهام، صحبتهایی داشته باشند که این نیز طبیعی است و طبق روال جاری مجلس در خصوص تمام پیشنهادها و طرح‌ها، این رویکرد وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس ادامه داد: مجلس یازدهم در تصویب این طرح و طرح‌هایی که به نوعی منافعش به عموم مردم می رسد، یکدست و متحد است زیرا شانی برای خود جز خدمت به مردم قائل نیست.

عزیزی با اشاره به دیگر طرح‌های مجلس برای کمک به معیشت و رفاه مردم، عزم مجلس یازدهم را در کمک به اقشار ضعیف جامعه جزم دانست و یادآور شد که در طرحی مانند مالیات بر خانه‌های خالی، شاهد افزایش هزینه‌های دلالی برای واسطه‌گران و کاهش احتکار خانه و افت قیمت اجاره بها و فروش ملک، به عنوان نتیجه، قابل دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار