مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت:با شرکت در طرح "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" در امر پسندیده مدرسه سازی در استان سهیم باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 January 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اطلاع رسانی و آگاهی دهی هر چه بیشتر طرح ملی  آجر به آجر و پویش "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" در جامعه و نیز جلب مشارکت آحاد مردم در امر مقدس مدرسه سازی‌ اولویت امور است.

وی با اشاره به پویش محرمی طرح آجر به آجر که تا اربعین ادامه داشت، افزود: هزینه های جمع آوری شده در این قسمت صرف احداث مدرسه در روستای میدان در بخش فیروزآباد (منطقه۲) شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: سامانه آجر به آجر برای جمع آوری کمکهای خیرین در امر مدرسه سازی در حال حاضر در طرح مذکور فعال است و آحاد مردم می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه سامانه (ajorbajor.ir) برای این امر در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این سامانه برای ورود خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی در امر مدرسه سازی فعال گردیده است.

نظری با بیان اینکه، طرح مذکور به گسترش فرهنگ وقف و صیانت کمک می کند، تاکید کرد: حضور بانوان در این طرح نشان از حضور مادران نسل های آینده خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار