استاندار هرمزگان:
تابناک - استاندار هرمزگان ضمن اطمینان خاطر از تامین روغن مصرفی استان گفت: مواداولیه روغن نباتی در استان به اندازه کافی وجود دارد و نیاز مصرفی برای ۶ ماهه آینده ذخیره شده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 11 January 2021
مواداولیه روغن خوراکی در هرمزگان تا ۶ ماه آینده ذخیره است

به گزارش تابناک، فریدون همتی یکشنبه شب پس از بازدید از خط تولید یکی از کارخانه‌های تولید روغن نباتی هرمزگان اظهارداشت: این کارخانه از مدت‌ها قبل برای شرایط خاص آماده شده و با تغییرات جدیدی که در این کارخانه با پیگیری سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعمال شد، خط جدید آن برای تولید محصول در مقیاس های مختلف راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در سه شیفت کاری مشغول تولید است، افزود: مصرف روزانه روغن هرمزگان طبق برآورد قبلی ۸۰ تن است و با تولید روزانه ۱۰۰ تن روغن نباتی در این کارخانه، مشکلی برای تامین نیاز مصرفی استان وجود ندارد.

وی بیان داشت: برای پیشگیری از کمبود روغن، اقدام‌های لازم در مرزهای هرمزگان به‌منظور جلوگیری از خروج محصول تولیدی استان به سایر استان‌ها انجام شده است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: به منظور کنترل و رصد بازار، واحدهای صنفی برای دریافت سهمیه روغن باید در سامانه جامع تجارت به نشانی (NTSW.IR) ثبت نام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار