نماینده مرودشت گفت: مصوبه مجلس در خصوص بررسی برنامه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان در راستای کمک به مردم در مسیر انتخاب بهتر و همچنین روی کار آمدن شخصی با صلاحیت کافی بوده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 11 January 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی‌کوچی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص بررسی برنامه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان ۳ ماه پیش از صدور دستور شروع انتخابات، گفت: داشتن برنامه از سوی داوطلبان مانند سایر شرایط در نظر گرفته شده الزام‌آور است.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بررسی برنامه کاندیداها از سوی شورای نگهبان به معنای رد یا تایید صلاحیت آن‌ها نیست، افزود: داشتن برنامه به عنوان یکی از الزامات برای بررسی سایر شرابط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با داشتن برنامه مردم را از برنامه‌های مختلف خود در حوزه‌های گوناگون آشنا می‌کنند، تصریح کرد: به واسطه این برنامه مردم می‌توانند شناخت بهتری از کاندیداها پیدا کرده و به این ترتیب انتخابی اصلح داشته باشند.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به هیچ وجه گنجاندن برنامه داوطلبان در الزامات حضور آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری به معنای تایید یا رد آن‌ها به این واسطه نیست، گفت: همانطور که شورای نگهبان مدارک تحصیلی یا مدارک اتمام خدمت داوطلبان را بررسی می‌کند به بررسی برنامه‌های آن‌ها نیز اقدام خواهد کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار