فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سود سهام عدالت سال ۹۸ قرار است تا پایان سال بین سهامداران توزیع شود، گفت: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند برای دریافت این سود باید در سامانه سجام ثبت‌نام و کُد بورسی خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 12 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فضل‌الله رنجبر» در جلسه تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در سرسرای فرمانداری، افزود: حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه روش غیرمستقیم را برای دریافت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند و تا زمانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکنند و کُد بورسی دریافت نکنند این سود به حساب آنها واریز نمی‌شود.

وی برای ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمع در دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: هر عضو از خانواده که دارای تلفن هوشمند، تبلت، رایانه و یا لپ‌تاپ متصل به اینترنت است می‌تواند به راحتی با مراجعه به سایت سجام به نشانی WWW.sejam.ir این ثبت‌نام را به صورت رایگان یا حداکثر با ۱۰ هزار تومان برای خود و دیگران انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه رتبه کرمانشاه در ثبت‌نام سامانه سجام نسبت به دیگر استان‌ها پایین است، گفت: بیشتر کسانی که در سجام ثبت‌نام نکرده‌اند مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی، کشاورزان و عشایر هستند و همه بخشداران و دهیاران باید برای ثبت‌نام جاماندگان در سجام پای کار باشند تا همه این افراد ثبت‌نام را انجام دهند.

رنجبر ادامه داد: به زودی سود سهام عدالت سال گذشته توزیع می‌شود و کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند وقتی سود را دریافت نکنند به دهیاری‌ها ، بخشدارای‌ها و فرمانداری‌ها مراجعه می‌کنند بنابراین از همین الان همه توان خود را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام به موقع سهامداران به کار بگیرید.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان کرد و گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می‌توانند اعضای هیات مدیره را انتخاب کنند و باید کسانی را انتخاب کنند که سواد لازم برای مدیریت سرمایه شرکت را داشته باشند چون نوع مدیریت آنها در نهایت تعیین کننده میزان سود دریافتی سهامداران در آینده خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، افراد برای اطلاع از وضعیت مستقیم و غیرمستقیم بودن مدیریت سهام عدالت خود می توانند به سامانه ‌samanese.ir مراجعه کنند.

بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کرمانشاه روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند ؛ برای مدیریت سهام عدالت این افراد شرکت سهامی عدالت کرمانشاه راه اندازی شده است که اکنون با هیات مدیره موقت فعالیت می کند.

متقاضیان حضور در هیات مدیره این شرکت نباید ارتباط کاری با دولت داشته باشند و تمام افرادی که حداقل دارای مدرک لیسانس و سابقه فعالیت اقتصادی باشند می‌توانند برای حضور در هیات مدیره شرکت نام‌نویسی کنند ؛ دهم بهمن ماه مجمع نخست شرکت برگزار می‌شود و ۳۰ بهمن مجمع دوم برگزار خواهد شد تا هیات مدیره جدید بتواند روند فعالیت خود را آغاز کند.

براساس آنچه تاکنون اعلام شده است، ارزش روز شرکت سهام عدالت استان کرمانشاه ۱۱ هزار میلیارد تومان دارد که مدیران ارشد استانی به دنبال استفاده از آن برای توسعه و اشتغالزایی در کرمانشاه هستند؛ یک میلیون و ۴۴۱ هزار نفر از مردم کرمانشاه سهامدار سهام عدالت هستند که معادل ۷۵ درصد جمعیت این استان است.

۵۳ درصد دارندگان سهام عدالت در استان کرمانشاه روش مستقیم و ۴۷ درصد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در حالی که متوسط کشوری این آمارها برای مستقیم ۴۱ درصد و برای غیرمستقیم ۵۹ درصد است.

کسانی نیز که هیچ روشی را انتخاب نکرده اند، روش غیرمستقیم برای آنها لحاظ شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار