سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیرازبا ابراز تاسف جان باختن یک هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کرونا در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به سه هزار و ۷۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 12 January 2021
به گزارش تابناک فارس: اورنگ ایلامی با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی بیش از ۵۷۵ هزار آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ابتلای قطعی ۱۶۴ هزار و ۱۷۹ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است. 
 
او اضافه کرد: تاکنون ۱۵۹ هزار ۶۱۵ بیمار کرونا که معادل ۹۷ حدود درصد مبتلایان به کرونا را شامل می شود با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از ایزوله خانگی خانگی خارج شده اند.
 
ایلامی اعلام کرد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۴۷۵ بیمار مثبت و دارای علامت در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان، خدمات درمانی دریافت می کنند.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در نقاط مختلف کشور روند کاهشی بیماری کووید۱۹ و کاهش بیش از ۸۰ درصدی موارد ورودی و بستری در بیمارستان ها را شاهد هستیم، اما رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و تمام مردم همچنان با هوشیاری و دقت و حساسیت ویژه، به رعایت اصول بهداشتی توجه داشته باشند.
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، شیوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار