سید احمد احمدی‌زاده، در نشست ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز افزود: دشمن از طریق رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام است و می‌کوشد تا کوچکترین نکته مثبتی در مورد کشور ایران منتشر نشود.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید احمد احمدی‌زاده در نشست ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز افزود: دشمن از طریق رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام است و می‌کوشد تا کوچکترین نکته مثبتی در مورد کشور ایران منتشر نشود.
وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها و اقدامات است.
احمدی‌زاده بیان کرد: از هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) سال گذشته تا هفته دولت امسال، ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در بدترین شرایط و فشارهای ناشی از تحریم و محدودیت‌های مالی و اعتباری که دولت با آن مواجه بوده در فارس افتتاح شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: این تعداد پروژه به جز ۱۸ هزار میلیارد تومانی است که در حوزه کارخانه آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد هزینه شده و موجب شد که برای نخستین بار صادرات آلومینیوم از کشور انجام شود.
احمدی‌زاده ادامه داد: در حوزه تحلیل و تبیین انقلاب می‌توان در دهه فجر در قالب میزگردهای تلویزیونی، مباحث بسیاری را مطرح کرد که از جمله بحث گفت و گوی بین نسلی است که در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به ویژه به نسل جوان می‌تواند بسیار موثر باشد.
وی، همچنین بر لزوم برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردمی بودن آنها تاکید و بیان کرد: از آنجا که در سال‌های پیشین شاهد بودیم که اکثر برنامه‌ها در مرکز استان برگزار می‌شد، در دهه فجر امسال تاکید بر این است که این برنامه‌ها در همه شهرستان‌های استان و با محوریت امید آفرینی و ایجاد نشاط دنبال شود.
او گفت: باید از مناسباتی همچون دهه مبارک فجر نهایت استفاده را در زمینه ایجاد وحدت، انسجام و همدلی در جامعه ببریم و اجازه ندهیم که برخی رفتارها به اتحاد و همدلی مردم خدشه وارد کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با تاکید بر لزوم توجه به نوآوری در برنامه‌های این ایام و حرکت در جهت عملیاتی شدن آنها افزود: شیوع ویروس کرونا سبب شده که در زمینه اهدای خون با کمبود جدی مواجه شویم که باید در این ایام از مردم تقاضا کنیم که برای کمک به هموطنان نیازمند خون به میدان بیایند و در این زمینه اقدام کنند.
احمدی‌زاده، با اشاره به روند بهبود شرایط استان فارس در زمینه شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در هفته‌های اخیر، شاهد بهبود شرایط و کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها هستیم که این موفقیت در سایه همکاری و همراهی مردم، اطلاع‌رسانی مناسب، برنامه‌ریزی ستاد استانی مدیریت کرونا و از همه مهمتر کوشش جهادگونه کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس محقق شد.
وی اضافه کرد: البته بهبود شرایط به معنای عادی شدن شرایط نیست و این تلقی نباید در مردم شکل گیرد که کرونا تمام شده چرا که اگر چنین شود، مجددا به شرایط گذشته باز خواهیم گشت.
احمدی‌زاده در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اظهار داشت: برای این روز ۲ گزینه مد نظر داریم که با توجه به وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا اجرا خواهد شد که می‌توان در شرایط وضعیت سفید اقدام به برگزاری راهپیمایی کرد و یا اینکه محور فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی باشد.
وی ادامه داد:همه چیز بستگی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد و باید از مصوبات و تصمیم این ستاد پیروی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار