رحیمی با اشاره به موفقیت‌های فارس در مدیریت کروناویروس، فارس را از سرآمدان جهان در کاهش تعداد جانباختگان کروناویروس نسبت به آمار مبتلایان دانست.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 13 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی استاندار فارس در نشست قرارگاه استانی طرح شهید قاسم سلیمانی، فارس را از سرآمدان جهان در کاهش تعداد جانباختگان کروناویروس نسبت به آمار مبتلایان دانست و
گفت: همه ما به دنبال اتحاد، انسجام و همدلی بودیم و خداوند به این اتحاد برکت بخشید و امروز شاهد توفیقاتی هستیم که ملت ایران به سمت مطلوبی در برابر کرونا رفته است.

او ادامه داد: در استان فارس با یک استراتژی کلی توانستیم یک آرامش، همگرایی، همفکری، اتحاد و انسجام در بین نیرو‌های تصمیم گیرنده نهادها، ادارات و سازمان‌ها ایجاد کنیم.

استاندار فارس این استراتژی را موفق ارزیابی کرده و با پررنگ برشمردن نقش امام جمعه شیراز، دستگاه قضایی، نیرو‌های مسلح، نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج در این زمینه، خدمات آنان را قابل تقدیر خواند.

او همکاری اصناف و بازاریان در این بحران را نشان از یک احساس مسوولیت عمومی دانست و افزود: مردم با وجود همه مشکلات و معضلات ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا، باز هم برای کمک به همنوعان از منافع خود گذشتند.

رحیمی با بیان اینکه این طرح برکات بسیار ارزشمندی در پی داشته و دارای راهبرد‌های اساسی و کلی است، اضافه کرد: اقدامات خانه به خانه، محله محور، برنامه ریزی مشارکتی نتایج خوبی داشته است و طرح شهید قاسم سلیمانی باعث شد مشارکت عمومی، هماهنگی و انسجام در کشور و استان تقویت شود.

استاندار فارس، به اثربخشی موفق راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته استان فارس در کنترل بیماری و شناسایی بیماران اشاره کرده و ادامه داد: در روز‌های نخست شیوع با کمبود ملزومات پزشکی و حفاظتی مواجه بودیم که با پای کار آمدن تولیدکنندگان، خیران، مردم و بسیج و اداره «صمت» این ملزومات تهیه شد.

او تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان خالصانه به میدان مبارزه با کروناویروس آمدند و از جان مردم محافظت کردند.

رحیمی در خصوص قرارگاه مواسات و همدلی حضرت احمدبن موسی (ع) و ستاد استانی کرونا توضیحاتی ارائه داد و از وجود همکاری و هماهنگی در میان اعضای این قرارگاه تقدیر کرد.

استاندار فارس گفت: امیدواریم با همدلی این خدمات گسترش یابد و تا روزی که حتی یک بیمار وجود داشته باشد، باید شرایط را ویژه بدانیم، چرا که ویروس در جامعه در حال چرخش است و باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با آن مبارزه کرد.

او ادامه داد: طرح شهید سلیمانی تمام نشدنی است و تا ریشه کنی کامل ویروس استمرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار