نماینده شیراز گفت: انتظار می رود دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز با قدرت و به صورت جدی از منافع کشورمان در برجام دفاع کند تا احقاق حق صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 13 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص لزوم دستیابی به توافق کمکی یا نقشه‌راه جهت اطمینان حاصل کردن از بازگشت تمام طرف‌ها به توافق هسته‌ای برجام، گفت: طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی زمان مشخصی برای انجام تعهدات اروپایی ها مشخص شده که قابل تمدید نیست.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بر این اساس دولت نیز موظف است که مطابق مُر قانون قوه مقننه اقدام کند و در این رابطه هیچ ابهامی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه در قانون جرم انگاری و نوع مجازات برای افرادی که سهل انگاری کنند مشخص شده است، ادامه داد: بنابراین باید به طرف‌های اروپایی یادآور شد فرصت برای احیای برجام وجود دارد و در این راستا صرفا نیاز به عزم جدی است.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک هیچ اقدامی از سوی طرف های برجامی نمی‌تواند موجب فرصت سوزی و خرید زمان شود زیرا تامین منافع ملی در اولویت قرار دارد.
برچسب ها: برجام ، دیپلماسی ، اروپا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار