کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از فردا در مناطق غربی استان فعالیت خواهد داشت و این سامانه به مرور وارد مرکز استان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 13 January 2021

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا است.

وی افزود: بر این اساس تا بعد از ظهر پنجشنبه جو صاف تا کمی ابری و وزش باد در ساعات بعد از ظهر وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا با گذر موج ناپایدار از روی استان شاهد فعالیت‌های جوی خواهیم بود، ابراز داشت: عمده این فعالیت‌ها در مناطق غرب و جنوب استان منجر به افزایش ابر و بارش باران و برف خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بارش باران برای روز یکشنبه در مرکز استان نیز پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان افزود: با ورود سامانه جوی از بعد از ظهر فردا شاهد کاهش آلاینده‌های جوی در استان اصفهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا فردا غلظت آلاینده‌ها در آسمان اصفهان و مناطق مرکزی رو به افزایش است، ادامه داد: در برخی ساعات هوا برای عموم شهروندان ناسالم خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین دمای ۱۶ و منفی چهار درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه اصفهان با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار