اعضای باند صدور ویزای جعلی در فارس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 14 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: اعضای باندی که در این استان مبادرت به صدور ویزای جعلی کرده و از این طریق ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ کاووس حبیبی، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مشکوک بعضی دفاتر تور‌های مسافرتی در زمینه صدور ویزای جعلی، جعل اسناد، سوء استفاده از امتیازات و کلاهبرداری به وسیله اعمال متقلبانه، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با رصد عملکرد دفاتر مورد نظر و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند اسناد و مدارکی جعلی مبنی بر تخلف برخی از دفاتر تور‌های مسافرتی در زمینه صدور ویزا برای اقامت در کشور‌های مختلف را شناسایی کنند.
رییس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در پی این تحقیقات، پنج نفر از اعضای این باند کلاهبردار شناسایی و در قالب انجام چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
حبیبی، با بیان اینکه اعضای این باند ۱۵ میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از این طریق روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار