امام جمعه اقلید تأکید کرد: نماد عقل‌اندیشی و عقلانیت انقلابی و جهادی همین است که دشمن را باید مأیوس و بایکوت کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه  این شهر با تأکید بر تجلی عقلانیت در کلام مقام معظم رهبری، به برخی از فرمایشات ایشان در زمینه‌های مختلف از جمله عدم اصرار و علاقه ما در برگشت آمریکا به برجام، مطالبه منطقی ایران اسلامی در رفع تمام تحریم‌ها، عمل به تعهد توسط اروپا و آمریکا، تکیه به توان داخلی خودمان، تغییر محاسبات دشمن با توجه به قدرت دفاعی و نظامی ایران، لغو تعهدات برجامی توسط مجلس شورای اسلامی با توجه به عدم تعهد طرف مقابل، تقویت دوستان با توجه به توطئه آمریکا در ناامن کردن منطقه، تکریم و زنده‌ نگه‌داشتن مناسبت‌های ملی مانند یوم‌الله 22 بهمن، 9 دی و 13 آبان و خروج آمریکا از بسیاری از تعهدات بین‌المللی اشاره کرد.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و بهداشت کشور، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز شیوع بیماری کرونا، با دقت تمام و صادقانه، از هیچ تلاشی برای سلامت جامعه خود و جهان کوتاهی نکرد و نمی‌کند به‌ طوری‌که موجب تحسین جهانیان شده است.

امام جمعه اقلید افزود: در مقابل این همت خالصانه، پنهان‌کاری و اقدامات زشت و ضداخلاقی از جمله مخفی کردن شیوع کرونای انگلیسی را شاهد بودیم.

طالبی یادآور شد: نمی‌توانیم و به خودمان نیز این اجازه را نمی‌دهیم که از واکسن ضدکرونای آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی برای درمان استفاده کنیم چراکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، از عزت و استقلال خود و برای امنیت، سلامت و بهداشت مردم، ورود واکسن آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع اعلام می‌کنیم.

خطیب جمعه اقلید بیان داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، گویی آب به لانه مورچه ریخته شد و شبکه‌های تصویری و مجازی و صوتی استکبار و نیروهای پیاده‌نظام‌شان، صدای وزغ‌گونه خود را بلند کرده و دایه دلسوزتر از مادر شدند.

امام جمعه اقلید تأکید کرد: نماد عقل‌اندیشی و عقلانیت انقلابی و جهادی همین است که دشمن را باید مأیوس و بایکوت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار