حجت الاسلام موسوی بیان کرد: دشمنان باید بدانند تسلط به ایران را به گور خواهند برد و قدرت موشکى ایران قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام سیدجواد موسوى در خطبه‌هاى نماز جمعه با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم، بر لزوم تسریع احداث کمربندى در لامرد تاکید کرد و گفت: پروژه‌هاى مهم و ملى در شهرستان لامرد پایه‌گذارى شده است که از جمله آن مى توان به صنایع آلومینیوم جنوب که یک طرح ملى است و با حضور وزرا افتتاح گردید، اشاره نمود.

وى افزود: با توجه به وجود صنایع بزرگ در شهرستان لامرد و تردد روزانه خودروهاى سنگین صنایع باید در امر احداث کمربندى در این شهرستان تسریع شود.

حجت الاسلام موسوى گفت: با افزایش تردد این خودروهاى سنگین، به جاده‌هاى شهرى لطمات زیادى وارد مى شود و علاوه بر آلودگى هوا موجب تصادفات شهرى نیز مى‌گردد.

خطیب موقت جمعه لامرد ادامه داد: از همه مسئولان شهرستانى مى خواهم با همکارى صنایع بزرگ، هر چه سریع‌تر در زمینه احداث کمربندى لامرد اقدام نمایند تا شاهد طمع خوش خدمت به مردم باشیم.

وى با اشاره به برخى اظهارات در خصوص برگشت ایران به برجام بیان داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند براى برگشت به برجام عجله اى نیست و زمانى که طرف مقابل به تعهداتش عمل نمى کند، معنى ندارد ما به تعهدات خود عمل کنیم.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: دشمنان باید بدانند تسلط به ایران را به گور خواهند برد و قدرت موشکى ایران قابل مذاکره نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار