برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد‌های متفاوت توسط رسانه‌های استان فارس پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نخستین جلسه‌ کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این استان گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه سعی می‌شود برنامه‌ها به شیوه‌های جدید برگزار شود و رسانه‌های استان از جمله رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب و برخط هم این آمادگی را دارند تا با پوشش مناسب این برنامه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سید تقی سهرابی افزود: ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال در رسانه‌ی ملی از ابتدای بهمن ماه شروع می‌شود و همکاران ما در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده اند.

وی گفت: رویکرد اصلی در برنامه‌های امسال صدا و سیما امیدآفرینی و اعتماد است و مجموعه همکاران صدا و سیمای مرکز فارس تلاش خواهند کرد با تکیه بر استعداد و توانمندی‌های خود در این زمینه گام‌های موثری برداشته و با تهیه برنامه‌های فاخر نظر مخاطبان را جلب کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنمایی خدمات نظام در سال‌های مختلف است و رسانه‌های استان باید در زمینه بازنمایی خدمات نظام در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری با تهیه برنامه‌های خاص خود وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امسال سعی شده فضای مناسبی برای حضور رسانه‌های مکتوب و برخط در رسانه ملی دیده شود و در تمامی حوزه‌ها از حضور فعالان رسانه‌ای به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به برنامه ریزی برای پوشش اخبار مرتبط با افتتاح طرح‌های و برنامه‌های این ایام در سراسر استان گفت: با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها این برنامه‌ها هم امسال در قالب گزارش‌های خبری پوشش داده خواهد شد.


در این جلسه تعدادی از فعالان رسانه‌ای و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه چگونگی استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در تبیین چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف آن پرداختند.


تهیه برنامه‌هایی با موضوع بررسی وضعیت کشور قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، برگزاری میزگرد‌های خبری، کرسی‌های آزاد اندیشی، تهیه ویژه برنامه‌هایی با موضوع معرفی انقلاب و افراد شاخص برای مخاطبان جوان و نوجوان، معرفی نخبگان علمی، فرهمگی و هنری ازجمله پیشنهادات اعضای این کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه‌های این ایام بود.

برچسب ها: برنامه ، رسانه ، فارس ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار