معاون استاندار فارس عنوان کرد: ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه خودروهای پلاک شخصی همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد و عبور و مرور در این ساعات با جریمه ۲۰۰هزار تومانی همراه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالرضا قاسم‌پورگفت: براین اساس، دانش‌آموزان با نظر شورای مدرسه و دانشجویان فقط برای رفع اشکال می‌توانند به‌صورت حضوری در محل تحصیل حاضر شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ شهرستان فارس ازجمله کلانشهر شیراز در وضعیت آبی یا کم‌خطر و هشت شهرستان دیگر شامل جهرم، خفر، لارستان، گراش، ممسنی، کازرون، خرمبید و پاسارگاد نیز در وضعیت زرد قرار دارند؛ بنابراین همه کسب‌وکارهای در این شهر می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند؛ اما چنانچه تدابیر بهداشتی رعایت نشود، برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا بهبود وضعیت استان را نتیجه همکاری مردم به‌ویژه اصناف و کسبه دانست؛ اما بر این نکته نیز تاکید کرد که به نظر می‌رسد آمار آرام‌آرام رو به افزایش است؛ بنابراین انتظار می‌رود مردم همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مراسم و مناسبت‌های پیش رو به‌صورت مجازی شرکت جویند.

ممنوعیت شبانه رفع نشده است

وی ادامه داد: ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه خودروهای پلاک شخصی همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد و عبور و مرور در این ساعات با جریمه ۲۰۰هزار تومانی همراه خواهد بود.

قاسم‌پور با بیان اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۶۲هزار و ۵۴۴ دستگاه خودرو متخلف جریمه شده‌اند، عنوان کرد: این جریمه‌ها هم در زمینه ممنوعیت شبانه و روزانه و هم به‌دلیل ورود به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری اصناف را در مدت شیوع ویروس کرونا ستود و ابراز کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون ۷۰۶ واحد صنفی دچار تخلف شده‌اند که این تعداد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۷هزار و ۹۴۵ مورد بوده است که تعطیلی یا پلمب واحد صنفی متخلف را در پی داشته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار