مدارس از یکم بهمن در مدارس شهر‌های با وضعیت کرونایی زرد و آبی بازگشایی می شوند.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 16 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مدارس با شرط حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز از یکم بهمن باز می‌شوند.

فرهاد اسماعیلی افزود: آموزش در ۲ پایه اول و دوم مقطع ابتدایی تمام مدارس شهر‌های با وضعیت کرونایی زرد و آبی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دو پایه بالاتر از ١٠ نفر هستند، لازم است دانش آموزان با برنامه ریزی مدیران مدارس، در روز‌های هفته توزیع شوند تا همه دانش آموزان از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در مناطق با وضعیت آبی، همه مدارس چه ابتدایی و چه متوسطه که کمتر از ۵٠ نفر دانش آموز دارند، به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: در مناطق با وضعیت زرد و آبی، آموزش هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی نیز حضوری است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در بازگشایی مدارس، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهد اشتی و برگزاری کلاس‌های حضوری با تعداد تنها ١٠ نفر از دانش آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار