اندروید یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود در بازار تلفن‌های همراه برای کاربران است؛ پلتفرمی ساده با تجربه کاربری مثبت که بسیاری از غول‌های تکنولوژی از آن به عنوان پلتفرم اصلی‌شان استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 16 January 2021
به گزارش تابناک فارس: در این مطلب پنج گوشی تلفن همراه از بین بهترین‌های سال ۲۰۲۰ انتخاب شده و به شما معرفی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید ویژگی‌های بهترین گوشی‌ها را به خوبی بررسی کنید.
 
۱. شیائومی؛ می نوت ۱۰
 
در نقدهای مربوط به این گوشی نوشته شده است که شیائومی می نوت ۱۰ به ایده آل خیلی نزدیک شده؛ ولی هنوز به آن نرسیده است؛ با این وجود داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر برندها و ارائه خدمات خیلی خوب مانع پر فروش شدن آن نشده است. می نوت ۱۰ در دسامبر ۲۰۱۹ وارد بازار شد. وزنش ۲۰۸ گرم است و ابعادی معادل ۱۵۷.۸*۷۴.۲*۹.۷ میلی متر دارد. سایز صفحه می نوت ۶.۴۷ اینچ است و رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰. ظرفیت دوربین جلوی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است که ظرفیتی کم نظیر برای یک گوشی با قیمت مناسب است؛ هر چند چیپست این گوشی چندان قوی نیست. در عین حال یکی دیگر از نکات مثبت معرفی شده برای این مدل گوشی شیائومی بالا بودن سرعت شارژ باتری است که زود کم طاقت بودن باتری را نسبت به فعالیت زیاد خنثی می‌کند. به طور کلی همانطور که از قیمت گوشی‌های شیائومی پیداست، گوشی‌های این برند برای خرید مقرون به صرفه و ارزان گزینه‌هایی طلایی هستند؛ مثلاً می نوت ۱۰ در زمان نگارش مقاله حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به سایر گوشی‌های معرفی شده، بسیار مناسب‌تر است؛ اما اگر دوست داشته باشید مدل‌هایی با امکانات جدیدتر را تهیه کنید، ناچار به صرف هزینه بیشتر خواهید شد.
 
تصویر جعبه شیائومی می نوت 10 فاش شد - زومیت
 
۲. سامسونگ گلکسی اس ۲۰
 
گلکسی اس ۲۰ سامسونگ در مارچ ۲۰۲۰ وارد دنیای تکنولوژی شد. وزنش ۱۶۳ گرم و ابعادش ۱۵۱.۷ در ۶۹.۱ در ۷.۹ میلی متر است. این گوشی با پلتفرم اندروید ۱۰ کار می‌کند که در این لینک درباره ویژگی‌های آن توضیح داده شده است. سایز اسکرین آن ۶.۲ اینچ است و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ دارد. رم گوشی هشت گیگابایت را ساپورت می‌کند و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل +۶۴ مگاپیکسل+ ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی گوشی یا دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل. این گوشی به همراه گلکسی اس ۲۰ پلاس جزو جدیدترین و بهترین مدل‌های پرچم دار سامسونگ به شمار می‌آیند. این سری سامسونگ دوربین‌های بی‌نظیری دارند که به صورت استاندارد ۱۲ مگاپیکسل را حمایت می‌کنند. خریداران این گوشی عالی بودن دوربین و داشتن صفحه عالی را دلایلی برای خرید آن می‌دانند و مخالفان این گوشی معتقدند قیمت بسیار بالای آن و امکانات تکراری دلایل خوبی برای نخریدن گلکسی اس ۲۰ است. پیشنهاد ما این است که اگر با سیستم عامل اندروید راحت هستید و کسب و کار شما به هر طریقی با تصاویر و عکس‌ها سر و کار دارد؛ خرید این گوشی می‌تواند یک تیر و دو نشان برایتان به همراه داشته باشد. قیمت این گوشی در حال حاضر حدود ۲۵ میلیون تومان است.
 
 
۳. وان پلاس ۸ پرو
 
وان پلاس ۸ پرو را جدیدترین و بهترین نمونه وان پلاس می‌دانند که با قابلیت‌هایی شبیه به سامسونگ ارائه شده و حتی عده‌ای معتقدند سامسونگ را به چالش خواهد کشید. رم بالای این گوشی امکانات زیادی در اختیار شما می‌گذارد و ضد آب بودن و داشتن سیستم شارژ بی سیم جزو آپشن‌های وان پلاس ۸ پرو به شمار می‌آید. دوربین‌های این گوشی شاید نتواند پا به پای پرچم‌دارهای برندهای معتبر پیش آید؛ اما به آن‌ها نزدیک می‌شود. وان پلاس ۸ پرو در آپریل ۲۰۲۰ وارد بازار شد. ۱۹۹ گرم وزن دارد و با پلتفرم اندروید ۱۰ کار می‌کند. این گوشی همچنین ابعاد ۱۶۵.۳ در ۷۴.۴ در ۸.۵ میلی متری داشته و سایز اسکرین یا صفحه آن ۶.۷ اینچی است. رزولوشن نمایشگر بسیار بالا و ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ است. حافظه داخلی این مدل به ۲۵۶ گیگا بایت می‌رسد و تنها دوربین جلوی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. قیمت این گوشی موقع نوشتن این مقاله حدود ۲۹ میلیون تومان است.
 
نقد و بررسی، مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 8 پرو - OnePlus 8 Pro 8/128 GB |  فروشگاه موبوتل
۴. هواوی پی ۴۰ پرو
 
شرکت هواوی موبایل با ارائه مدل‌های جدید گوشی هوای از سری y و سری p نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن به رقیبانش دارد. گوشی نسبتاً جدید هواوی پی ۴۰ پرو یکی از بهترین مدل‌های ارائه شده توسط این برند است که وزنی حدود ۲۰۹ گرم و ابعادی معادل ۱۵۸.۲*۷۲.۶*۸.۹۵ میلی متر دارد. این گوشی که با سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می‌کند و دارای نمایشگر خوبی است که رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ دارد و ابعاد آن ۶.۵۸ اینچی است. جالب است بدانید این گوشی در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند آب را تا عمق دو متر و به مدت نیم ساعت به خودش راه ندهد. جلو و پشت هواوی پی ۴۰ پرو شیشه‌ای است و فریمی آلومینیومی دارد. دوربین جلوی گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است و دوربین اصلی به لنز لایکا، فلاش دوگانه ال ای دی، اچ دی آر و پانوراما مجهز است. در حال حاضر این مدل را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی دنیای تکنولوژی نامید.
 
 
۵. اوپو فایند ایکس ۲ پرو
 
فایند ایکس ۲ پرو را بهترین و خاص‌ترین نمونه‌های گوشی‌های اوپو Oppo تا به امروز می‌دانند. این گوشی ژوئن ۲۰۲۰ با وزن ۲۰۰/ ۲۱۷ گرمی وارد بازار شد و با پلتفرم اندروید ۱۰ کار می‌کند. سایز نمایشگر اوپو ۶.۷ اینچ است و رزولوشنی معادل ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ دارد. سی پی یو این گوشی اسنپ دراگون ۸۶۵ است و رم تا ۱۲ گیگابایت را ساپورت می‌کند. نکته درخشان درباره این گوشی که به ویژه علاقمندان به دوربین جلو برای انداختن سلفی یا مکالمات ویدئویی را خوشحال خواهد کرد، داشتن دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک این گوشی احساس بسیار خوبی به کاربر می‌دهد؛ اما مخالفان خرید آن معتقدند قیمت این گوشی بسیار بالاست؛ ضمن اینکه عمر باتری در رده متوسط قرار می‌گیرد.
 
اوپو فایند ایکس ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید - ترنجی

 

برچسب ها: گوشی ، سامسونگ ، شیائومی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار