یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: امروز تمام آسیب هایی که به کشور و مردم وارد می شود به دلیل عدم صداقت می باشد. کاندیداها باید از شعار زدگی فاصله گرفته و یکی از گام های اساسی آن ها باید حرکت به سمت حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 18 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جلال رشیدی کوچی درباره ورود چهره های سیاسی و نامزدها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، بیان کرد: از نظر بنده مهم ترین مولفه ای که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه داشته باشند، حلقه گمشده ای است که همه مردم دنبال آن هستند و آن نیز صداقت می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تمام آسیب هایی که به کشور و مردم وارد می شود به دلیل عدم صداقت می باشد. کاندیداها باید از شعار زدگی فاصله گرفته و یکی از گام های اساسی آن ها باید حرکت به سمت حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشور ما از لحاظ نظامی یک قدرت برتر در منطقه غرب آسیا بوده و از لحاظ فرهنگی نیز از یک فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برخوردار است اما متاسفانه در بحث اقتصادی ضعیف هستیم. از نظر بنده هر کاندیدایی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد باید از شعار زدگی دورباشد و نگاهش به داخل بوده و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رشیدی کوچی در پایان تاکید کرد: از نظر بنده برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اگر بتوانیم بر روی مولفه صداقت تکیه کرده و چهره ها خالصانه و مخلصانه در عرصه رقابت حاضر شوند، شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار