عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از اظهارات اخیر بُغض آلود معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: متأسفانه برخی مسؤولان به گونه ای سخن می گویند که گویی قمی ها ویروس کرونا را به عمد ایجاد کرده اند.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 18 January 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید محمد آتش زر که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با بیان این که شهر مقدس قم طلایه دار انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی همچنان بُغض خود را نسبت به قم نشان می دهند.

وی سپس به شجاعت یک پزشک متدیّن در قم و اصرار وی برای انجام آزمایش کرونا در اواخر سال قبل اشاره و بیان کرد: این شجاعت سبب کشف کرونا در ایران شد، در حالی که سخنگوی وقت وزارت بهداشت این خدمت را به گونه ای تعبیر کرد که گویی قمی ها به عمد این ویروس را ایجاد کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: پس از این اظهار نظر بود که فضای بسیار سنگینی علیه شهر مقدس قم ایجاد شد و حتی اتومبیل های با پلاک قم جرأت تردد در دیگر شهرها را نداشتند.

وی با بیان اینکه قم همیشه منبع برکت بوده است اضافه کرد: این طلاب جهادی قم بودند که در بحران کرونا وارد شدند و در همه کشور به تغسیل جانباختگان پرداختند و در عین حال به خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان ها همت گماردند.

حجت الاسلام آتش زر گفت: ما هیچ گاه صحنه های مربوط به آن طلبه جهادی که همسر باردارش را بر اثر کرونا از دست داد فراموش نمی کنیم، ضمن آن که طلاب جهادی نه تنها در کرونا که در همه بحران های پیش آمده اعم از حوادث طبیعی و دیگر موارد پیشگام و در صحنه حاضر بوده اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم گزارش اخیر معاون وزیر بهداشت درباره شهر قم را نوعی قم ستیزی خواند و گفت: در حالی که استاندار قم از رتبه سی ام استان قم در میزان بستری های کرونایی در کشور سخن می گوید و از مردم قم تقدیر می کند، معاون وزیر بهداشت در اظهاراتی عجیب بدون اشاره به ترافیک اتومبیل ها در راه شمال کشور، نام قشم و قم را درباره عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و یا برگزاری نماز جمعه و البته با نوعی بُغض نسبت به مردم متدیّن بر زبان می آورد.

وی تصریح کرد: بنده خودم در نماز جمعه قم حاضر بودم و شهادت می دهم که این مراسم صرفا محدود به ایراد خطبه ها و اقامه نماز بود، ضمن آن که همه ماسک زده بودند و فاصله گذاری را رعایت کردند.

حجت الاسلام آتش زر همچنین در سخنان خود از مدیران استان خواست تا در برابر این سخنان بی ادبانه معاون وزیر بهداشت واکنش نشان دهند و اعلام موضع کنند.

وی در پایان بیان داشت: مردم متدّین قم همان گونه که تاکنون در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام بوده اند، پس از این نیز رعایت شیوه نامه ها را ادامه خواهند داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار