طبق نامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس، مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لارستان واگذار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 19 January 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: طبق نامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس، مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لارستان واگذار شد. در بخشی از این نامه آمده است:

نظر به اهمیت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان نماد تحقق اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی و با عنایت به لزوم نمایش عزت و وحدت ملی احساس مسئولیت و روح مشارکت جوانی، با هدف ارتقاء سطح بصیرت عمومی خاصه جوانان عزیز و افزایش باور عمومی نسبت به مسیر آینده ای سرشار از روشنایی و امید و مغتنم دانستن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای فراهم سازی مقدمات حضور باشکوه و حماسه انگیز مردم در انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر های کشور در سال ۱۴۰۰ بدین وسیله مسئولیت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لارستان به جنابعالی واگذار می گردد.

بدیهی است توجه خاص برای رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در امر برنامه ریزی و برگزاری مراسم از الزامات اجرایی محسوب می گردد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار