رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیر و مرمت مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار لازم در بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مقرر شد با تنظیم تفاهم نامه همکاری با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقات و امور خیریه استان و بر حسب صورت وضعیت تعمیراتی، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی اولویت دار در منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری، تعمیر و مرمت شوند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 20 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیر و مرمت مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار لازم در بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مقرر شد با تنظیم تفاهم نامه همکاری با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقات و امور خیریه استان و بر حسب صورت وضعیت تعمیراتی، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی اولویت دار در منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری، تعمیر و مرمت شوند.

سید احمدرضا دستغیب با اشاره به تبصره هشت ذیل بند الف ماده سه آیین نامه اجرایی جشنواره شهروند برگزیده، گفت: پیرو معرفی و ارائه رزومه علمی و مدیریتی تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دو نفر از اعضای هیئت علمی شورای برنامه‌ریزی "جشنواره شهروند برگزیده" برای انتخاب شهروند فعال و مشارکت جو در سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

او افزود: سرکار خانم دکتر محبوبه البرزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز و سرکار خانم ماریا کازرونی مدرس موسسه آموزش عالی هنر شیراز، توسط اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا برای عضویت در شورای برنامه‌ریزی جشنواره شهروند برگزیده انتخاب شدند.

دستغیب افزود: در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر پیشنهاد مساعدت به تیم‌های ورزشی مطرح که به منظور بررسی و اظهار نظر به کمیته ورزش شورا ارجاع شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به تقاضای اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر معرفی نماینده کمیسیون برای حضور در جلسات کمیته‌های تخصصی امور جوانان ادامه داد: بر حسب تخصص و مسولیت آقایان دکتر مقیمی رییس کمیته ورزش و دکتر ناصری رییس کمیته اجتماعی انتخاب و معرفی شدند.

او اضافه کرد: به منظور تعیین تکلیف مصوبه خانه‌های اسباب بازی موضوع برای بررسی و اظهار نظر به کمیته اجتماعی شورا ارجاع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار