رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تشکیل تیم‌های استانی و منطقه‌ای نظارتی برای بازدید از مدارس سراسر استان به مدت یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 21 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سعید مهبودی گفت: گروه‌های استانی و منطقه‌ای بازدید‌ها را تا ۸ بهمن ماه از تمام مدارس استان ادامه خواهند داد و باید این بازدید‌ها در سامانه نظارت و ارزیابی ثبت شود.

او افزود: تا ۱۰ بهمن ماه بازخورد این بازدید‌ها از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس به ادارات شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس بیان کرد: نکته مهم در رابطه با این بازدید‌ها این است که آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاده باشد و دانش آموزی از تحصیل محروم نشده باشد.

مهبودی اظهار کرد: نکته دیگر در رابطه با این بازدید‌ها این است که دانش آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل محروم شده‌اند شناسایی و جذب خواهند شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه معلمان استان فارس با تولید محتوا‌های مختلف و متعدد و درسنامه‌های خودآموز به عنوان یک الگو در سطح کشور در زمینه آموزش در دوران کرونا معرفی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار