امام جمعه اقلید برخی از اتفاقات برجام و خلف وعده‌ها علیه ایران و ضررها و خسارت‌هایی که بر ما تحمیل شد را برشمرد و خطاب به دولت گفت: مواظب و مراقب باشید که چراغ سبز برای برجام به اروپا و آمریکا نشان ندهید و عزت خود و ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی را حفظ کنید، (همین عزت، غیرت و استقلالی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان فرمودند).
کد خبر: ۹۳۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه  این شهر با تقدیر از تلاش‌های شرکت گاز شهرستان در راستای گازرسانی به روستاها، اظهار داشت: نکته قابل توجه در این مورد این است که باوجود گازرسانی به روستاها، بسیاری از خانوارها به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی، قادر به نصب انشعاب و بهره‌مندی از این نعمت نیستند.

وی با بیان اینکه طبق شنیده‌ها، سهمیه نفت این خانواده‌ها به دلیل گازرسانی، قطع شد، با اشاره به سرمای هوا، لزوم مساعدت مسؤولان مربوطه در وصل کردن انشعابات به صورت اقساطی و یا برگشت سهمیه نفت آن‌ها را خواستار شد.

امام جمعه اقلید به رزمایش پهبادی غرب آسیا به عنوان بزرگ‌ترین رزمایش توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و آن را رزمایش قدرت، عظمت و امنیت پایدار خواند و اظهار داشت: این رزمایش به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی ایران یکی از برترین قدرت‌های پهبادی جهان است.

وی همچنین به رونمایی از پایگاه بزرگ موشکی در حاشیه خلیج فارس و صف خیره‌کننده از موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه با تجهیزات مختلف نگاه‌دارنده و سیستم پرتاپی که تا کیلومترها ادامه داشت، اشاره و تصریح کرد: دشمنان به خوبی می‌فهمند که این موشک‌ها مقوایی نیست بلکه هر یک از آن‌ها از پیشرفته‌ترین موشک‌های نظامی نقطه‌زن است.

امام جمعه اقلید افزود: دشمنان باید حساب کار خود را کرده و بدانند که نه تنها ایران محل زنگ تفریح یا خودنمایی آن‌ها نیست بلکه با کوچک‌ترین حرکت ضداخلاقی در حوزه جغرافیایی این نظام، تنبیه سختی به دنبال دارد (اشاره به توقیف کشتی کره‌ای).

طالبی یادآور شد: این رزمایش علاوه بر اثبات قدرت ایران اسلامی، پیام آرام‌بخشی به ملت غیور و شریف کشورمان و نیز همسایگان حوزه خلیج فارس درپی داشت مبنی بر اینکه دو نیروی قدرتمند ما، ارتش و سپاه، تأمین کننده آرامش در منطقه هستند و به همسایگان خود احترام گذاشته و مقابل کسانی که به دنبال سوءاستفاده هستند، می‌ایستد.

خطیب جمعه اقلید در ادامه با بیان اینکه این روزها بازار بورس حال خوشی نداشته و شاهد ریزش شدید هستیم، عنوان داشت: نماد بازار سرمایه، بورس و نماد بازار پول، بانک بوده و هر دو به نوعی مکمل اقتصاد در دنیا محسوب می‌شوند.

وی ادامه اد: چرا دولت در اواخر سال ۱۳۹۸ و اوایل سال جاری، در تمام سطوح، مردم را دعوت به حضور در بازار بورس کرد و وعده‌های اطمینان‌بخش مبنی بر حفظ سرمایه و سود به آن‌ها داد اما امروز خلاف آن را شاهد هستیم.

امام جمعه اقلید یادآور شد: بسیاری از افراد زندگی خود را فروختند و در بازار بورس سرمایه‌گذاری کردند اما نه تنها سودی دریافت نکردند بلکه سرمایه خود را نیز ازدست دادند.

طالبی در ادامه به رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و با بیان اینکه اولین چالش جو بایدن، خودش است، عنوان کرد: با توجه به وضعیت آمریکا ازنظر اقتصاد، شیوع کرونا و تلفات سنگین روزانه، بیکاری، مسائل درونی و بین‌المللی و نیز سن و سال و وضعیت جسمی خودش مشخص نیست که این فرد بتواند یک دوره را به پایان برساند یا نه.

خطیب جمعه اقلید اظهار کرد: بایدن با یک آمریکای رو به افول روبروست که وضعیت داخلی آن خیلی بحرانی است.

وی برخی از اتفاقات برجام و خلف وعده‌ها علیه ایران و ضررها و خسارت‌هایی که بر ما تحمیل شد را برشمرد و خطاب به دولت گفت: مواظب و مراقب باشید که چراغ سبز برای برجام به اروپا و آمریکا نشان ندهید و عزت خود و ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی را حفظ کنید، (همین عزت، غیرت و استقلالی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان فرمودند).

امام جمعه اقلید به نزدیک شدن دهه فجر اشاره و باا بزرگداشت این ایام اظهار کرد: این انقلاب اسلامی نتیجه خون هزاران شهید و همت هزاران مدافع است که به فرمایش مقام معظم رهبری منظومه جدیدی در دنیا ایجاد کرد که می‌خواهد با نام اسلام ناب محمدی (ص)، در دنیا بماند و زمینه‌ساز حکومت عدل جهانی حضرت مهدی (عج) شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار