عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با هشدار جدی به قاچاقچیان و متخلفان قطع و حمل چوب آلات جنگلی گفت: به استناد ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع ، قطع و حمل هر نوع چوب درخت جنگلی جرم بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با هشدار جدی به قاچاقچیان و متخلفان قطع و حمل چوب آلات جنگلی گفت: به استناد ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع ، قطع و حمل هر نوع چوب درخت جنگلی جرم بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

او، با اشاره به اهمیت حفاظت از گونه های ارزشمند گیاهی در استان فارس بیان کرد: جنگل های استان فارس حفاظتی بوده و هرگونه برداشت از این جنگل ها به هر نحو جرم محسوب می شود .

صمد نژاد، تصریح کرد: افراد سودجو درختان ارزشمند جنگلی را با هدف تبدیل به زغال قطع می نمایند که علاوه بر آسیب جدی به اکوسیستم و نابودی زیستگاه حیات وحش ، روند بیابانی شدن را به خصوص در مناطق جنوبی استان تشدید می کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، ادامه داد: با حمایت های بی دریغ دستگاه قضایی دست سودجویان و متخلفان از جنگل های استان کوتاه و روند تخلفات در عرصه های منابع طبیعی کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار