حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 3 بهمن‌، دی‌ماه را ماه افتخارآفرین ایران در حوزه قدرت نظامی و دستاوردهای دفاعی خواند و اظهار داشت: «رزمایش عزت‌بخش پیامبر اعظم، قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به دشمن نشان داد. در مکتب اسلام به مسلمان اجازه داده نشده که مغلوب و زیر دست باشند؛ بنابراین ما پرچم تسلیم را هیچ گاه بلند نخواهیم کرد.»
کد خبر: ۹۳۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از هورگان: حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 3 بهمن‌، دی‌ماه را ماه افتخارآفرین ایران در حوزه قدرت نظامی و دستاوردهای دفاعی خواند و اظهار داشت: «رزمایش عزت‌بخش پیامبر اعظم، قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به دشمن نشان داد. در مکتب اسلام به مسلمان اجازه داده نشده که مغلوب و زیر دست باشند؛ بنابراین ما پرچم تسلیم را هیچ گاه بلند نخواهیم کرد.»

وی به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد و عنوان داشت: «ادب ام‌البنین (س) از خصلتهای والای او بود که به فرزندان خود هم انتقال داد. او خود را به عنوان جانشین حضرت زهرا معرفی نکرد؛ بلکه خود را به عنوان خادم فرزندان علی معرفی کرد. همچنین ولایتمداری و ذوب شدن در ولایت از دیگر ویژگیهای آن حضرت بود.»

رحمانی‌زاده گفت: «مادران و همسران شهدا نگذاشتند درفش نهضت امام بر زمین بماند. بنابراین نقش آنها از نقش خون شهدایشان کمتر نیست.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار