محمدمهدی فروردین :شهرستان فیروزآباد با وجود قدمت تاریخی و فرهنگی دو هزار ساله، دچار کاستی‌های فراوان بوده و خدمات کمتری در این شهرستان ارائه شده است.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدمهدی فروردین اظهار داشت : شهرستان فیروزآباد با وجود قدمت تاریخی و فرهنگی دو هزار ساله، دچار کاستی‌های فراوان بوده و خدمات کمتری در این شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۱۰۷ اثر ثبت ملی و ۵ اثر ثبت جهانی که می‌توان گفت نیمی از آثار ثبت جهانی استان فارس در این شهرستان واقع شده موزه آثار باستانی ندارد .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیروزآباد با ظرفیت تاریخی و گردشگری از مهم‌ترین شهرستانهای گردشگری کشور بوده اما مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

فروردین افزود: شهرستان فیروزآباد با جمعیت بیش از ۱۲۵ هزار نفر و با توجه به این که یکی از قطب‌های درمانی استان فارس به حساب می آید، مرکز انتقال خون ندارد که معضل بزرگی برای این شهر که شهرستان‌های همجوار خود را پوشش می‌دهد، به شمار می‌آید.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با اشاره به اینکه آموزش به صورت مجازی ارائه می‌شود، بیان داشت: با توجه به دوره کرونایی و آموزش‌های مجازی دانش آموزان، انتظار می‌رود شرکت مخابرات خدمات اینترنت و پهنای باند را در روستاها و عشایر پوشش دهد تا روستایی و عشایر از تحصیل باز نمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار