زردپوشان شیرازی برای پیروزی مقابل خیبر خرم آباد صف آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ روز دوشنبه ششم بهمن ماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه پارس به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود.

شاگردان علی اصغر کلانتری که در چهار بازی گذشته خود به یک برد، دو تساوی و یک شکست رسیده اند و کمی از صدر جدول فاصله گرفتند، برای زنده کردن امید‌ها و بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدولی چاره‌ای جز شکست خیبر خرم آباد ندارند.

جوانی سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: با تدابیری که کادرفنی اندیشیده اند و آگاهی از نقاط ضعف و قوا تیم خیبر، تیم فجر آماده بازی با نماینده لرستان شده و با فراموش کردن شکست بازی گذشته، امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا بتوانیم ۳ امتیاز دیدار خانگی هفته یازدهم را کسب کنیم.

تا پایان هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۶ امتیاز در مکان پنجم و خیبر خرم آباد با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فجر در صورت برد مقابل خیبر و لغزش تیم‌های هوادار تهران، استقلال خوزستان، مس کرمان و پارس جنوبی جم در بازی با حریفان می‌تواند صعودی دو یا سه پله‌ای در جدول داشته باشد.

عنایت قوچ کانلو و کمک هایش محمد رضا مدیر روستا و آرمان خدمتگذار قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و خیبر خرم آباد را برعهده دارند.

زردپوشان شیرازی در هفته دهم با نتیجه ۳-۲ مغلوب چوکا تالش شدند و خیبر خرم آباد مقابل میهمانش استقلال خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار