رشیدی کوچی افزود: دشمنان به خوبی پیام رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کردند، ضمن اینکه قدرت موشکی، نظامی و تدافعی کشورمان به خوبی عیان شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح بر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و عقب‌نشینی دشمنان اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها در زمان فعلی چند پیام مشخص و آشکار برای غربی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی دارد که مهمترین و اصلی‌ترین این پیام، آن بود که ما به پیشرفت‌هایی در حوزه هوافضا دست پیدا کرده‌ایم که می‌توانیم نقاط قوت دشمن را که تا به امروز دسترسی کمتری داشته‌ایم هدف قرار دهیم.

وی افزود: اگر نیروی دریایی کشورهای متخاصم به فاصله 2 هزار کیلومتری مرزهای رسمی کشورمان نزدیک شود، موشک‌های نقطه‌زنی که در رزمایش اخیر و رزمایش‌های قبلی آزمایش شده است، به خوبی دودمان معاندین و دشمنان را بر باد می‌دهد، ضمن اینکه در این رزمایش بخشی از قدرت پدافندی کشورمان به نمایش درآمد و توانستیم اهداف مورد نظر را رهگیری کرده و به خوبی مورد هدف قرار دهیم و از این پس دشمنان دیگر نقطه قوتی در موضوع دریایی نخواهند داشت.

نماینده مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد:‌این رزمایش پاسخی آشکار و واضح به یاوه‌گویی‌های کسانی بود که در اواخر عمر دولت ترامپ بر طبل جنگ می‌کوبیدند و نتانیاهو هم گزافه‌گویی‌هایی کرده بود و جمهوری اسلامی با برگزاری چندین رزمایش مستمر و هدفمند نشان داد که گردن دشمنان را خرد خواهد کرد.

رشیدی کوچی افزود: دشمنان به خوبی پیام رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کردند، ضمن اینکه قدرت موشکی، نظامی و تدافعی کشورمان به خوبی عیان شد.

وی تأکید کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران که با تکیه بر توان داخلی، بومی‌سازی شده و با دانش جوانان این کشور روزبه‌روز ارتقا پیدا می‌کند، نشان داده که ما ابرقدرت منطقه‌ای شده‌ایم و این موضوع را ثابت می‌کند که هرگاه ما به توانمندی داخلی تکیه کنیم، قله‌های پیشرفت را طی خواهیم کرد، ولو اگر در تحریم‌های ظالمانه و فشارهای حداکثری دشمنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما در حوزه اقتصادی با تکیه بر توان داخلی و مدیران انقلابی و روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی‌ها برای مردم کارهای اساسی انجام دهیم، تبدیل به یک قدرت برتر اقتصادی در منطقه خواهیم شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار