حسین زاده اظهار کرد: چنین رفتارهایی دیدگاه مردم را نسبت به نمایندگان تغییر می‌دهد. این رفتار برای نماینده زشت است، نماینده باید الگوی مردم و با مردم و برای مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حسین حسین‌زاده با اشاره به برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: نمایندگان مجلس خود قانون‌گذار و ناظر بر قانون هستند و باید مُر قانون را مبنای کار قرار دهند و از خود شروع کنند مسلما چنین رفتارهایی از سوی نماینده مجلس زیبنده نیست.

نماینده لارستان افزود: در این قضیه شخص نماینده مدعی است که درگیری فیزیکی نداشته، این موضوع از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود این رفتار از طرف همکار ما و یا هر شخص دیگری در جامعه محکوم است.

حسین زاده با بیان اینکه سربازان حافظان این نظام هستند، گفت: نماینده مجلس باید بتواند باری از مشکلات جوانان این کشور بردارد نه اینکه بر صورت سرباز وظیفه‌شناس سیلی بزند.

وی تاکید کرد: ما هم منتظر تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در این قضیه هستیم و قطعا در صورت صحت این اتفاق با این نماینده برخورد خواهد شد و رییس مجلس هم خواهان رسیدگی به این موضوع است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس و نیروی انتظامی به این قضیه ورود کرده است، تصریح کرد: اگر ثابت شود که این نماینده این کار را انجام داده باید سرباز مقابله به مثل کند و به صورت نماینده سیلی بزندتا درس عبرتی برای دیگران شود.

حسین زاده اظهار کرد: چنین رفتارهایی دیدگاه مردم را نسبت به نمایندگان تغییر می‌دهد. این رفتار برای نماینده زشت است، نماینده باید الگوی مردم و با مردم و برای مردم باشد.

نماینده مردم لارستان عصر روز گذشته هم در توییتر نوشت: مجلس نماد قانون است. در موضوع اخیر هم قانون بالاتر از تک‌تک ما نمایندگان است. اولین احساس من شرمندگی برابر سربازان زحمت‌کش بود. منتظر اعلام نظر رسمی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هستم تا موضوع از مسیر قانونی بررسی شود.

به گزارش ایرنا، انتشار فیلمی از نحوه برخورد یک نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) از عصر روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای داشته است.

در این فیلم گفته می‌شود خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته شاهدان، سرانجام این مواجهه منجر به به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت سرباز وظیفه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار