رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در محل نمایشگاه‌های دائمی استان فارس در شیراز برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا واحدی پور یکشنبه ۵ بهمن به خبرنگاران گفت: سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما، از عصر سه‌شنبه هفتم بهمن با شعار "تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه‌های زنجیره ارزش خرما" آغاز به کار خواهد کرد.

او تعداد غرفه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه را ۶۵ غرفه اعلام و خاطرنشان کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

واحدی‌پور با اشاره به اینکه حضور بازدیدکنندگان مشروط به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی، طراحی شده و اجرا می شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه، گفت: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس و مجری برتر برگزار کننده این نمایشگاه، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

واحدی پور افزود: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، این استان را دارای مقام اول در زمینه صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما در جنوب کشور دانست و با بیان اینکه بیش از ۶۵ واحد دارای پروانه بسته‌بندی و فرآوری خرما در فارس فعال است، گفت: این واحدها بالغ بر ۳۴ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

واحدی‌پور گفت: واحدهای بسته‌بندی و فرآوری محصول خرما در استان فارس با سرمایه‌گذاری ۸۷۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی فعال شده و برای حدود ۵۱۳ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم تا جمعه دهم بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها: نمایشگاه ، خرما ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار