تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و ملوان انزلی در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول برای رسیدن به صدر جدول مقابل هم قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 25 January 2021

این تیم ها عصر امروز دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتیال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا در رشت باید به مصاف هم بروند که این دیدار به طور حتم برای هر دو تیم و نیز فوتبال دوستان گیلانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هم اینک تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندر آستارا به ترتیب در رتبه های ششم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند و هر یک از دو تیم با پیروزی در این بازی می توانند خود را به تیمهای صدر جدولی نزدیکتر کرده و یا حتی صدرنشین شوند.

با وجود فشردگی تیمها در صدر جدول و همچنین نزدیکی امتیازات، تیم های نیمه اول جدول با پیروزی درهر دیدار می توانند چند پله در جدول رده بندی صعود می کنند و به همین دلیل کسب پیروزی برای تیم های ملوان و شهرداری آستارا در دربی گیلان و بازی رو در رو بسیار مهم است.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که میزبان این دربی است، هم اینک با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد اما فاصله این تیم با صدر جدول فقط سه امتیاز است و این بهترین فرصت برای تیم شهرداری بندر آستارا است تا با برتری برابر ملوان نه تنها فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند بلکه برنده دربی گیلان باشد.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در اولین دربی خود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول برابر تیم فوتبال چوکا تالش به نتیجه مساوی رضایت داد و به طور حتم کادر فنی و بازیکنان این تیم مترصد پیروزی در دومین دربی خود در لیگ دسته اول و در بازی برابر ملوان بندرانزلی هستند.

از سوی دیگر تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا هفته گذشته شکست سنگینی را متحمل شد و به طور حتم هواداران این تیم انتظار دارند تا برنده دربی گیلان در لیگ دسته اول شود و شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارد و به تیمهای مدعی نزدیک شود.

به هرحال کسب نتیجه مساوی برای تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی و در دربی گیلان رضایت بخش نیست چون این تیم در بازی بعدی خود باید در دیداری خارج از خانه به میدان برود و به همین دلیل این تیم نیازمند پیروزی در دربی گیلان و کسب هر سه امتیاز این مسابقه حساس است.

اما در نقطه مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با همین تفکر و برای کسب پیروزی در دربی گیلان رو در روی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا قرار خواهد گرفت و به طور حتم ملوان برای پیروزی در این دیدار حساس، حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است که در این دربی همانند دربی اول پیروز شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور در اولین دربی گیلان در این لیگ به مصاف تیم چوکا رفته و موفق شد حریفش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا فاتح اولین دربی گیلان در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور باشد.

ملوانان که هفته گذشته نتوانستند به پیروزی برسند و با نتیجه مساوی به کار خود پایان دادند، نیازمند کسب پیروزی در دربی گیلان و در دیدار برابر شهرداری بندر آستارا هستند تا با کسب هر سه امتیاز این بازی سخت و حساس به تیمهای صدر جدولی نزدیکتر شوند.

البته با وجود اینکه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ۱۶ امتیازی است و فاصله این تیم با صدرنشینان لیگ دسته اول فقط ۲ امتیاز است، این تیم با پیروزی در دربی گیلان و همچنین توقف صدرنشینان باعث می شود تا ملوانان در پایان هفته یازدهم لیگ به صدر جدول صعود کنند.

با توجه به این شرایط و وضعیت تیمها در جدول رده بندی به طور حتم ملوانان نیز راضی به کسب نتیجه مساوی در دربی گیلان نیستند و آنان نیز همانند تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با تفکر پیروزی گام به میدان خواهند گذاشت تا دومین پیروزی متوالی خود در دربی های گیلان را کسب کنند و امید است فوتبال دوستان شاهد یک دیدار جذاب و هجومی از سوی هر دو تیم باشند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در هفته یازدهم این رقابت ها باید در دیداری همزمان و خارج از خانه در ساوه رو در روی تیم فوتبال خوشه طلایی قرار گیرد که این تیم نیز بازی سختی را پیش رو خواهد داشت.

البته تیم فوتبال چوکا تالش هفته گذشته موفق شدتیم قدرتمند فجر سپاسی شیراز را شکست دهد تا تنها نماینده پیروز گیلان در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول باشد و به همین دلیل این تیم با روحیه خوب و مناسب مقابل تیم خوشه طلایی ساوه قرار خواهد گرفت.

چوکایی ها که پس از مدت ها هفته گذشته طعم شیرین پیروزی را چشیدند، مترصد کسب امتیاز و حتی کسب پیروزی برابر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه هستند تا با دست پر از ساوه بازگردند و همچنین فاصله خود را با تیم های انتهای جدولی بیشتر کنند.

تیم فوتبال چوکا تالش با کسب هر سه امتیاز بازی برابر فجر سپاسی، توانست از انتهای جدول جدا شود اما همچنان فاصله این تیم با تیمهای انتهای جدولی کم است و اگر چوکا خواهان حضور در میانه جدول رده بندی است، باید در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه امتیاز کسب کند.

به هرحال هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر فردا(دوشنبه) برگزار می شود و در نهایت با کسب نتایج تیمها، وضعیت نمایندگان گیلان در جدول رده بندی مشخص خواهد شد که در این بین، تیمهای شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی در دربی گیلان و برای پیروزی به مصاف هم خواهند رفت تا خود را به صدر جدول برسانند و تیم چوکا نیز در دیداری خارج از خانه مترصد پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه است تا فاصله خود را با تیمهای انتهای جدولی بیشتر کند.

تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، ملوان بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز در مکان ششم، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم و چوکا تالش با کسب ۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار