سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: موارد جدید مبتلا به کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده لارستان به ۳۸ مورد رسیده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 26 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه موارد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده در این لحظه ۱۰ مورد است، اظهار کرد: تعداد مبتلایان جدید در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر گزارش شده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ثبت نشده است، ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۵ هزار و ۳۶۵ مورد است.

اسروش با بیان اینکه ۴ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) نیز در بخش کرونا بستری هستند، اضافه کرد: شهر اوز با ۹ مورد و لار با ۷ مورد بیشترین تعداد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته را دارد،

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، اضافه کرد: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار