همین دو ماه پیش بود که هشتگ «سرباز بابلی» در فضای مجازی داغ شد و به رفتار ناشایست یک مسئول محلی در دادگستری بابل با سرباز وظیفه‌ای اشاره داشت که کار هم به گزارش به رئیس قوه قضائیه کشیده شد. این‌ها تنها چهار مورد از خبرهایی است که در چهار سال گذشته رسانه‌ای شده و توجه عمومی را به خود جلب کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 26 January 2021

به گزارش تابناک سمنان چند روزی است، ماجرای سیلی زدن به سرباز راهوار در تهران توسط یک نماینده مجلس بسیار مورد توجه قرار گرفته است و هر روز ابعاد جدیدی از آن منتشر می‌شود.

شنیدن این خبر در وهله نخست، چند خبر مشابه در سال های اخیر را به ذهن ما متبادر می‌کند. هرچند این اتفاق در اوج تنش‌های بین دولت و مجلس رخ داده و شاید موجب شود، عده‌ای بخواهند آن را در پهنه دعواهای سیاسی بررسی کنند، مرور همین خبرهای مشابه در پنج سال اخیر، نشان می‌دهد که مهم نیست مسئولان از چه جناح و گروهی باشند. به هر حال بسیار محتمل است که آنها متاثر از جایگاه خودشان علیه پایین‌دستی‌ها اعمال قدرتی کنند.

مرداد ماه ۱۳۹۶ ماجرای درگیری نماینده بیجار با ماموران راهوار ناجا منتشر شد و چند روزی در صدر اخبار بود. سال پس از آن (حوالی آذر ۱۳۹۷) ماجرای درگیری نماینده سراوان با مامور گمرک منتشر شد.

همین دو ماه پیش بود که هشتگ «سرباز بابلی» در فضای مجازی داغ شد و به رفتار ناشایست یک مسئول محلی در دادگستری بابل با سرباز وظیفه‌ای اشاره داشت که کار هم به گزارش به رئیس قوه قضائیه کشیده شد.

این‌ها تنها چهار مورد از خبرهایی است که در چهار سال گذشته رسانه‌ای شده و توجه عمومی را به خود جلب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار