از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان فارس، ۳ هزار و ۱۲۰ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 26 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر اورنگ ایلامی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با انجام ۵۸۵ هزار و ۸۵ آزمایش از افراد مشکوک، ابتلای ۱۶۶ هزار و ۷۰۴ نفر در استان فارس به بیماری کووید ۱۹، تأیید شده است.
ایلامی گفت: از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی در استان فارس تاکنون ۱۶ هزار و ۸۵۲ تست سریع تشخیص کرونا انجام و منجر به شناسایی ۱۳۱۰ بیمار شده است.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: از اسفند سال گذشته تا ظهر هفتم بهمن ماه، مجموعاً ۱۶۸ هزار و ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا، شناسایی شده که ۱۶۲ هزار و ۱۴۹ نفر از آنان بهبود یافته‌اند.

ایلامی شمار فوت شدگان طی بیست و چهار ساعت گذشته در فارس را ۴ نفر ذکر و اضافه کرد: از ابتلای شیوع ویروس کرونا در استان فارس تاکنون ۳ هزار و ۱۲۰ نفر جان باختند و هم اکنون ۳۸۰ بیمار به دلیل کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند که ۱۰۴ نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی، خدمات ویژه دریافت می‌کنند.
این مقام مسئول به مردم سراسر استان فارس خصوصاً ساکنان مناطق جنوبی این استان توصیه کرد که در رعایت شیوه‌نامه‌های پیشگیری از بیماری کووید ۱۹، همچنان جدی باشند و ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مکرر دست‌ها را داشته و از انجام سفر‌های غیر ضروری درون و برون شهری و شرکت در تجمعات به ویژه در مکان‌های سربسته و برگزاری دورهمی خانوادگی پرهیز کنند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار