مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شرایطی که درگیر ویروس کرونا هستیم حتی یک دانش‌آموز هم در استان کرمان نباید از چرخه آموزش باز بماند.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 27 January 2021

 

احمد اسکندری نسب صبح چهارشنبه در نشست جمع‌بندی رصد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان که با حضور ارزیابان کشوری وزارت و آموزش و پرورش برگزار شد بیان داشت: حضور ارزیابان کشوری در مدارس استان کرمان باعث به وجود آمدن شور و نشاط، تحرک و پویایی شده است.

وی با بیان اینکه در شرایطی که درگیر ویروس کرونا هستیم حتی یک دانش‌آموز هم نباید از چرخه آموزش باز بماند، افزود: از جمله وظایف مهم مدیران آموزشی نظارت و کنترل است که می‌تواند میزان پیشرفت در راستای این هدف‌ها را اندازه‌گیری کند و موجب تشخیص به موقع انحرافات و همچنین اقدامات اصلاحی و تغییرات در سازمان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از دغدغه‌های جدی مقام عالی وزارت پوشش و نظارت حداکثری است بنابراین باید در این رابطه به گونه‌ای عمل شود تا دانش‌آموزان در هر شرایطی بتوانند از خدمات با کیفیت آموزشی در مدارس استفاده کنند و از تحصیل باز نمانند.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: نظارت دقیق می‌تواند نقش مهم و مؤثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی داشته باشد فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت را مشخص کند.

وی اظهار کرد: مدارس باید تحت هر شرایطی فعال باشند برای اینکه آموزش و یادگیری جزئی از زندگی دانش آموزان است.

وی ادامه داد: تیم‌های ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای نظارت حداکثری از روزهای نخست بازگشایی مدارس از روند آموزش و یادگیری در مناطق مختلف بازدید به عمل آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه مدارس استان طی چند ماه اخیر مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته‌اند و واقعیت‌های آموزشی را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: هر هفته بیش از یک نشست تخصصی مجازی با رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار می‌کنیم زیرا آموزش و پرورش تک تک دانش‌آموزان وظیفه ما است و اگر دانش‌آموزی از تحصیل باز بماند مسئول و مدیون هستیم.

شایان ذکر است رصد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان با حضور ارزیابان کشوری به مدت سه روز در تمامی شهرستان‌ها و مناطق انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار