عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به پیدا شدن سرنخ‌های قاتلان شهید فخری‌زاده اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در این خصوص انجام شده بی‌نظیر بوده؛ چرا که در همان روزهای نخست به سرنخ‌های بسیار مهمی دست پیدا کردیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 27 January 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی  به پیدا شدن سرنخ‌های قاتلان شهید فخری‌زاده اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در این خصوص انجام شده بی‌نظیر بوده؛ چرا که در همان روزهای نخست به سرنخ‌های بسیار مهمی دست پیدا کردیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای پیگیری مسائل این‌چنینی، در عین حالی که نیازمند سرعت بوده، باید تدابیر حفاظتی را نیز در نظر گرفت؛ بنابراین ما این نوید را به مردم می‌دهیم که دستگاه امنیتی کشورمان با جدیت دنبال این موضوع هستند.

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدامات خوبی در حال انجام است، اما باید به دلایل مسائل امنیتی بیان این مسائل محفوظ بمانند ضمن اینکه سرنخ‌های بسیار مهمی از قاتلان این شهید بزرگوار به دست ما رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان تا آخرین لحظه به کار خود ادامه خواهند داد تا همه مرتکبین این جنایت هولناک را دستگیر و بازخواست کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار