جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از طرح اقدام ملی مسکن استان فارس در لارستان اجرایی می شود، گفت: برای اجرای طرح بزرگ اقدام ملی مسکن تاکنون یک هزار و ۵۲ متقاضی واریز وجه داشته اند.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 27 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، در جلسه نشست شورای هماهنگی بانک ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان طرح ملی اقدام مسکن را عرصه ای برای هم افزایی بانک ها و مشارکت مردمی دانست.

او، با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از طرح اقدام ملی مسکن استان فارس در لارستان اجرایی می شود، گفت: برای اجرای طرح بزرگ اقدام ملی مسکن تاکنون یک هزار و ۵۲ متقاضی واریز وجه داشته اند.

حسنی، بیان کرد: در حال حاضر ۶ قطعه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در نظر گرفته شده است که با مشارکت بنیاد مسکن و همکاری بانک ها طرح اقدام ملی در آن اجرایی می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن لارستان، سرعت عمل همراه با دقت نظر باشد، تصریح کرد: ساخت قطعه اول طرح اقدام ملی مسکن در لارستان کلید خورده و در قطعه اول ۱۶۹ واحد در ۶ بلوک و ۸ طبقه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع ساخته می شود.

او، ادامه داد: وجود ۵۰ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در جنوب استان و شهرستان لارستان مسئولیت و تعهد متولیان امر را بیش از پیش سنگین کرده است.

حسنی، افزود: دولت و مجموعه مسئولان و مدیریت اجرایی استان فارس به ویژه استاندار بارها روی موضوع طرح اقدام ملی مسکن در منطقه جنوب فارس تاکید کرده‌اند و اکنون شهرستان لارستان در کانون توجه مسئولان ملی و استانی در تحقق و انجام تعهدات مربوط به این طرح قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به میزان حضور مردم و مشارکت خیران لارستان در اجرای زیر ساخت‌ها و همراهی در ساخت بساری از پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: این مشارکت پذیری‌ها و همراهی مردم در چنین شرایط سخت اقتصادی و محدودیت منابع دولتی، باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر در سطح ملی قرار گیرد.

امیر برومند مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان نیز با تقدیر از همراهی فرماندار این شهرستان و تعامل و هم افزایی بانک ها بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای شتاب بخشی به طرح اقدام ملی تاکید کرد.

طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان در فرآیندهای نام نویسی از متقاضیان، تامین، نقشه برداری و حتی تسطیح و آماده سازی زمین و پایش و شناسایی متقاضیان واقعی به خوبی پیش رفته است و تاکنون نیز بیش از یک هزار نفر واجد شرایط برای بهره مندی از مسکن شناخته شده‌اند.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار