نماینده مرودشت گفت: با عنایت به حذف ارز 4200 تومانی که تنها برای عده‌ای خاص رانت ایجاد کرده بود امیدواریم سال آینده بتوانیم با افزایش یارانه‌ها به معیشت مرم کمک نماییم.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس یازدهم اظهار داشت: یارانه‌ها در سال آینده با تصویب کمیسیون تلفیق افزایش خواهد یافت و با عنایت به حذف ارز 4200 تومانی که تنها برای عده‌ای خاص رانت ایجاد کرده بود امیدواریم سال آینده بتوانیم با افزایش یارانه‌ها به معیشت مرم کمک نماییم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مبلغی حدود 110 هزار میلیارد تومان از اعتبارات ارز 4200 تومانی بین مردم در قالب یارانه توزیع خواهد شد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته تلاش خواهیم کرد تا این مبلغ در راستای خرید کالاهای اساسی صورت گیرد و مردم بتوانند با فشار کمتری معیشت خود را بگذرانند.

رشیدی در پایان یادآور شد: ارز 4200 تومانی تنها برای عده‌ای خاص باعث رانت و ثروت بادآورده شد و مجلس تلاش کرد تا این ثروت بین مردم تقسیم شود و مقابل انحرافات گذشته را بگیرد. هیچ‌گونه عدالتی در تخصیص این ارز وجود نداشت و ضرر و زیان آن را تنها مردم با گرانی و افزایش قیمت‌ها تحمل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار