مدیرکل ارتباطات فارس از احداث و راه اندازی چهار سایت جاده‌ای و تامین پوشش تلفن همراه برای ۳۷ کیلومتر از جاده‌های فاقد ارتباط استان در چهار محور مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 28 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرداد سهرابی با بیان اینکه احداث این چهار سایت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس و پوشش حداکثری محور‌های مواصلاتی بوده است، اظهار کرد: برای توسعه ارتباطات سیار جاده‌ای استان، احداث ۱۳سایت تلفن همراه برای تامین پوشش ۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های بدون ارتباط استان در ۱۲ محور پیش‌بینی شده بود که هم اکنون با راه‌اندازی این چهار سایت، پوشش تلفن همراه برای ۳۷ کیلومتر از جاده‌های فاقد ارتباط استان تامین شده است.

او گفت: با احداث و راه‌اندازی دو سایت اپراتور اول، محور مواصلاتی رستاق- گدارپنبه شهرستان داراب به میزان ۱۱ کیلومتر و محور مواصلاتی درز-سایبان شهرستان لارستان به میزان ۱۳ کیلومتر تحت پوشش اپراتور اول قرار گرفتند.

سهرابی ادامه داد: همچنین با احداث و راه‌اندازی دو سایت اپراتور دوم، محور مواصلاتی فاریاب- اخند شهرستان مهر به میزان ۹ کیلومتر و محور مواصلاتی اوز- بختیارویه شهرستان لارستان به میزان چهار کیلومتر تحت پوشش اپراتور دوم قرار گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس و همچنین تلاش و زحمات همکاران اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مخابرات منطقه فارس، شرکت ارتباطات سیار (اپراتور اول) و اپراتور دوم برای افتتاح این پروژه‌ها و دستگاه‌های استانی که در اجرای پروژه‌ها همکاری داشتند بویژه شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار