مسئول دفاتر نهاد رهبری واحدهای دانشگاه آزاد استان یزد گفت: استان یزد با ۲۷ گروه مطالعاتی و مشارکت ۱۲۰ استاد هیات علمی پیشرو در اجرای طرح کلی اندیشه اسلامی و تمدن ساز است.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 30 January 2021

حجت‌الاسلام حسن زارع در مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی طرح اندیشه تمدن‌ساز در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه‌ آزاد اسلامی یزد که به صورت حضوری و بر خط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مربیان و دبیران سطح استان این طرح برگزار شد اظهار داشت: نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تاکنون پیشرو، ممتاز و موفق در اجرای طرح کشوری اندیشه تمدن ساز بوده است.

مسئول دفاتر نهاد رهبری واحدهای دانشگاه‌های استان یزد گفت: کارگاه‌های آموزشی واحدهای استان یزد با حضور پر شور 27 گروه مطالعاتی با مشارکت 120 استاد هیات علمی به همت نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یزد اجرا شده است. 

وی بیان کرد: استقبال اعضای هیات علمی واحد یزد و استادان حق التدریس از این طرح، به صورت گروهی بسیار چشم‌گیر بوده که با استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، نام هر گروه در فضای مجازی به نام و عکس شهدا مزین شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی‌دوست، مدیر تامین محتوا و طرح اندیشه تمدن ساز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور، به اهمیت انگیزه معنوی و علمی اساتید برای انجام این دوره اشاره داشت.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره محتوای اصلی مباحثات استادان، متن کتاب سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) است که در سال 53 در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد ایراد شده و پس از پیاده‌سازی مجددا به تایید معظم‌له رسیده است و در 28 درس طراحی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار