این در حالی است که کمتر از دو ماه تا پایان سال باقی‌مانده اما خبری از ایجاد شهربازی و فراهم کردن امکانات تفریحی در این شهر با جمعیتی ۱۷۰ هزار نفره نیست.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 31 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: بهزاد پرنیان در ابتدا بابیان اینکه داشتن شهربازی از مطالبات به‌حق شهروندان است، اظهار کرد: شهربازی که در مجاورت اکو پارک در حال ساخت بود، به دلیل تخلفات پیمانکار اولیه متوقف شد.

وی عنوان کرد: شهرداری دوباره با پیمانکار جدید وارد مذاکره شده است تا امکانات موجود احیا شود که اخیراً اداره کل استاندارد، در خصوص استاندارد بودن وسایل موجود، نظر منفی داده و کار متوقف شده است.

شهردار صدرا در آخر افزود: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال در مکانی دیگر به‌صورت مشارکت با بخش خصوصی، اقداماتی را انجام دهیم.

به گزارش فارس، این در حالی است که کمتر از دو ماه تا پایان سال باقی‌مانده اما خبری از ایجاد شهربازی و فراهم کردن امکانات تفریحی در این شهر با جمعیتی ۱۷۰ هزار نفره نیست.

در ادامه و به دنبال راه‌اندازی کمپین دیگری در این سامانه و تقاضای ساخت فاز دوم اکو پارک شهر صدرا خبرنگار ما آن را از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و عمران صدرا پیگیری کرد.

خلیل حاجی پور در این خصوص گفت: علیرغم اینکه ساخت و توسعه فضاهای سبز و پارک‌ها از وظایف شهرداری‌ها بوده ولی شرکت عمران صدرا به‌منظور ارتقاء کیفیت زیست و زندگی شهروندان و کمک به تأمین فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت نسبت به انتخاب مشاور ذیصلاح و انعقاد قرارداد جهت طراحی ساخت بزرگ‌ترین پارک شهری صدرا و در ادامه اکو پارک موجود به میزان حدود ۲۰ هکتار اقدام کرده و بلافاصله با اتمام و تصویب طرح، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار